Selasa, 22 April 2014

Samewerking Op fiksie boeke en e-boeke beskou RPP Kurikulum 2013

Samewerking Op fiksie boeke en e-boeke beskou RPP Kurikulum 2013

Kom ons sê jy wil om saam te werk op 'n stel van fiksie besigheid boeke, presies hoe kan jy gaan oor dit? Jy sien, ek het dit gedoen 'n aantal van die skryf van projekte, help ander skrywers slyp soos 'n laserstraal op hul onderwerpe. Die algemeen, en ek wil eintlik beveel hierdie metode, het ons net dat al gedoen deur e-pos. Jy het 'n moderne dag kommunikasie Ek sê lief te hê. So, hoe presies beteken dit RPP kurikulum 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - werk toe saam op boeke en boeke wat jy vra?

Wel, byvoorbeeld die skrywer van 'n nie-fiksie boek besigheid 'n paar paragrawe hul metode beskryf kon skryf en hoe dit dalk effens anders as ander strategieë gebruik in die werklike wêreld, en as hulle verduidelik dit vir my, ek vra vrae, uitdaging stel vas , dan verdere kommentaar lewer nie, heen en weer - al per e-pos van die kursus. Goed, maar hoekom sou ek dit doen? Wel, nie vir die geld regtig nie, maar ek doen baie voordeel trek uit die inligting kurikulum 2013 -http://rppkurikulum2013.com/ - omdat my volgende besigheid projek dalk iets waar ek hierdie nuwe kennis beoefen.

So, wat my dryf dan? Wel, ek het vier hoof motiewe;
  1. Doen wat ek doen beter. 
  2. Helpende entrepreneurs slaag. 
  3. Help om die skrywer se boek gee die beste inligting. 
  4. Uitdagende die ou manier van dinge doen of huidige manier - die dinge wat nie werk nie goed. 


Inderdaad, moet ons nie almal doen dit nie om dit te vorentoe te betaal aan alle entrepreneurs oral? Wanneer entrepreneurs te slaag, bedryf slaag, ontwikkel en bly fiks en doeltreffende, om nie te praat wat dit bied eindelose nuwe werksgeleenthede sowel. Nou dan, as jy kies om te help is te koop RPP -http://jualrpp2013.com/ - 'n mede-skrywer in 'n elektroniese boek-projek, entrepreneurs sakeplan, nywerheid handleiding of werklike boek, moet jy 'n paar dinge om te veroorsaak nie te oorweeg kopiereg uitdagings op die pad.

Byvoorbeeld wanneer skop rondom nuwe idees en besigheid konsepte, sal jy nie wil enige "presiese woorde" of frases wat hulle in hierdie e-pos in jou eie elektroniese boeke, artikels, of op jou blog, soos om te gebruik is te koop RPP kurikulum 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - jy kan gebruik wat in jou boek, en wat kan veroorsaak probleme met kopiereg, of iemand later kan sê daar was plagiaat, selfs al was daar nie, dit is net nie die moeite werd om die risiko daar.

So, beteken dit nie dat jy nie kan kry kreatiewe en repurpose of herwin jou eie woorde. Byvoorbeeld, in die algemeen, wat ek in die verlede gedoen het effens verander die onderwerp en gebruik my woorde vir 'n ander tema of sub-tema, en ek net die staat, "het die ander dag was ek met 'n kennis oor te praat ... "maar nog nooit met behulp van hul woorde, net my eie nie, tensy hulle dit nodig het vir 'n kwotasie in hul boek, dan sou ek nie wil gebruik is te koop RPP 2013 -http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ - soos om nie dubbel -up of 'n reis 'n paar mede-mputer plagiaat sagteware van Amazon Kindle, of enige toekomstige tydskrif uitgewer, of so.

Deur die verandering van die onderwerp effens sal dit geen invloed op wat jy doen, of hul donderweer of idee steel. Jy sien, jy kan 'n baie kilometers uit 'n slim elektroniese boek samewerking strategie, selfs as jy af te sien van die betaling van enige tipe vir jou werk op die projek. Ernstig, sal jy http://ternakbacklink.blogspot.com/2014/04/collaborating-on-nonfiction-business.html verbaas wees om die voordele te werk op hierdie manier. Oorweeg dit asseblief om al hierdie en dink oor dit.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar