Jumat, 04 April 2014

Die 8 Skoolhoof Probleem van doeltreffende luister

Die 8 Skoolhoof Probleem van doeltreffende luister

Een van die belangrikste vaardighede wat van enige iemand wat wil 'n uitstekende kommunikeerder te wees, is dat van die staat om effektief te luister. Maar daar is baie mense wat lyk asof dit 'n kragtige en belangrike hulpbron wat lei tot 'n minder as perfekte kommunikasie gebrek. Dit is interessant om daarop te let dat ons studies oor die afgelope 10 jaar aan te dui dat baie mense glo dat RPP kurikulum 2013 is 'n goeie of groot luisteraars - totdat hulle dit doen ons toets! Terwyl daar is baie faktore wat die doeltreffendheid van luister in hierdie kort artikel Ek is van plan om te fokus op die belangrikste agt skoolhoof probleme kan beïnvloed. Ons glo dat die elemente is almal ewe belangrik.

Omskrywing te vervang: Luister. (Opsetlike)
'N poging om iets met deurdagte aandag te hoor te maak; Aandag te skenk; om ag te slaan; kennis te neem van en reageer op wat iemand sê.

Wanneer ons praat met iemand anders oor 'n ervaring, gewoonlik ons verbale beskrywing sal 'n groot deel van die ervaring te verwyder - dikwels omdat ons aanvaar gedeelde kennis en / of ervaring oor die RPP kurikulum 2013 SMA . Ons woorde neem 'n baie komplekse en ryklik gedetailleerde ervaring kombineer visuele, ouditiewe en kinestetiese elemente en som dit so wat oorbly is 'n kort uiteensetting van die totale ervaring. Wanneer ons betrokke in 'n gesprek, het ons inligting versamel van die ander partye wat betrokke is. Maar ons trek ook op ons eie ervaring in die maak van 'n interne voorstelling van wat die ander persoon sê om:

a) dit verstaan.
b) te weet wat ons nie en moet weet om ons interne verteenwoordiging te voltooi.

Dikwels is daar 'n neiging om vir ons en die ander betrokke partye interne filters wat verwyder te gebruik, te verwring of veralgemeen die inligting wat gegee word en dit is hierdie elemente wat die doeltreffendheid van ons kan benadeel RPP kurikulum 2013 SMP vaardighede. Sommige van die mees algemene probleme wat kan voorkom van hierdie filters is:

Probleem 1: Die Wet van afsluiting.
Wanneer ons betrokke in mondelinge / gehoor kommunikasie, is dit onmoontlik vir ons om te gee / ontvang al die inligting wat nodig is om senders / reseptore, ons het 'n neiging om sekere aannames oor wat gesê word op grond van die konteks te maak, die inhoud , die ander deelnemer (s), ens wanneer sekere elemente ontbreek, ons instinktief is geneig om te vul in die "spasies" met inligting afkomstig van ons eie ervarings so dat in plaas van RPP kurikulum 2013 sd inligting, moet ons voel dat ons het "almal" van die inligting - selfs al is dit verkeerd! - Dit, op sy beurt, kan lei ons onvanpas of verkeerde gevolgtrekkings oor die boodskap wat gelewer te trek en te reageer in 'n verkeerde manier.

Probleem 2: Wet van die veld.
Ten einde doeltreffend te luister, moet ons in staat wees om te fokus op die persoon wat ons kan kommunikeer en konsentreer op wat hulle sê (en nie te sê) en enige afleiding soos die beweging van mense in die RPP SMA kurikulum 2013 gebied, lui telefone, ens, is dinge wat kan verhoed dat ons van die suksesvolle afhandeling van hierdie taak. Dit is opvallend tydens voorleggings & vergaderings wanneer iemand staan tydens 'n aanbieding en verlaat die kamer - die gehoor kry afgelei, ophou luister na die aanbieder en fokus op die persoon beweeg en sodoende moontlik ontbreek 'n belangrike deel van die boodskap van die RPP SMP kurikulum 2013 . Dieselfde resultaat vind plaas wanneer 'n selfoon lui of 'n persoon begin met behulp van 'n tafel of laptop.

Mense fokus gewoonlik op die bewegende voorwerp in plaas van die statiese een!

Probleem 3: Prejudice
'N Algemene probleem wat in luister voorkom, is dié van vooroordeel; óf bewustelik of onbewustelik. Dit kan direk verband hou met die ander deelnemer (s) op grond van ons vorige ervarings met RPP sd kurikulum 2013 hetsy direk of indirek of wat gebaseer is op die onderwerp wat bespreek word, die omgewing, ons eie emosionele of fisiese toestand of ander faktore. 'N gereelde voorbeeld van hierdie kan gevind word in die behandeling van politici deur mense teenoor hul standpunte. Ons moet bewus wees van ons vooroordele en leer hoe om die persoon wat ons kommunikasie met die te skei RPP kurikulum 2013 smk van die gesprek (skei die persoon van die probleem!).

Probleem 4: selektiewe luister
Ongelukkig het ons dikwels gaan in 'n gesprek met óf ons eie "game-plan" oor hoe ons gaan die gesprek te beheer in terme van die onderwerp (s), struktuur, duur, ens, of vooropgestelde idees van hoe RPP smk kurikulum 2013 in plaas daarvan sal ontwikkel om werklik te luister na ons gesprek. Dit beteken dat ons geneig is om te luister vir wat ons wil hoor in plaas van wat werklik gesê en uit te filter enigiets wat nie inpas by ons plan van die kommunikasie of ons eie idees.

Probleem 5: Tyd
Om effektief te luister, moet ons in staat wees om tyd te wy aan die taak. 'N gesprek waar een of albei partye is bekommerd oor die tyd wat beskikbaar is gebind om te ly luister RPP 2013 . In 'n besigheid konteks, ons het om te verseker dat ons genoeg tyd om in staat wees om effektief te kommunikeer met die ander betrokke partye het geprogrammeer.

Probleem 6: Logiese struktuur / Kongruensie
Die meeste mense in die algemeen het 'n neiging om te verwag, en kyk, logiese rye of struktuur in hul kommunikasie. In 'n gehoor / mondelinge gesprek, as ons glo dat "A" is waar, en "B" is ook waar is, dan "C" en elke volgende element moet logies inpas by RPP 2013 SMA inligting voorafgaande en daaropvolgende dit. As dit nie gebeur nie is dit in stryd is met http://rppkurikulum2013.wordpress.com verwagtinge en dikwels skep inkongruensie wat lei tot 'n blok in die kommunikasie.

Probleem 7: Voorveronderstellings (Gaan verder)
Sommige mense het 'n neiging om te ekstrapoleer of verder gaan as wat hulle hoor, terwyl ander is geneig om te bly beperk deur die werklike "data" wat hulle tydens die gesprek behaal het. Dit is belangrik dat ons bewus is beide van ons eie neigings om dit te doen, asook dié van ons gesprek (s) en verseker dat as ons het 'n neiging om te gaan http://tokobukuadm.com/produk/jual-cd-rpp-kurikulum-2013-smp-mts-lengkap buite die inligting wat ons kommunikeer met ons gesprek (s) en kyk of hulle is in die ooreenkoms.

Probleem 8: Vrae
Om baie van die probleme wat hierbo aangedui op te los, moet ons in staat wees om te elegant vrae vra onduidelik elemente in die kommunikasie te verduidelik. Terwyl die tradisionele "oop" en "gesluit" vrae dien 'n doel, 'n uitstekende model te volg, is dat van die "Meta Model", wat is 'n versameling van http://jualrpp2013.blogspot.com vrae wat u toelaat om inligting in te samel wat duidelik iemand se ervaring, ten einde 'n vollediger voorstelling van die ervaring te kry.

Doeltreffende luister kan net voorkom wanneer daar 'n begrip oor hoe ervarings in die geheue gestoor word en aan ander mense. Die konsep dat "Wat gaan in is wat kom uit" is verkeerd en 'n doeltreffende en elegante te wees http://rppkurikulum2013.blogspot.com communicator, is dit nodig om te weet hoe om behoorlik te luister en vra die regte vrae die elemente te ontbloot hanteer deur die filters van skrap, ondergang en veralgemening.http://ternakbacklink.blogspot.com/2014/04/the-8-principal-problem-of-effective.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar